5 Easy Facts About ماگ حرارتی Described

Wiki Article

قابلیت شستشو : دارد – شستشو تنها با آب، استفاده از اجسام زبر برای شستشو پوشش را مخدوش می کند.

قیمت ماگ باتوجه به اندازه و مدل های متغیر آن متفاوت می باشد اما فروشگاه اینترنتی تکدو سعی نموده ماگ ها را با بهترین قیمت به فروش برساند.

به دلیل این ویژگی خاص و جالب بعضا به این ماگ ها لیوان جادویی هم می گویند.

به دلیل ویژگی‌های خاص خود برای مصارف مختلفی به کار می‌رود. به‌عنوان مثال:

در نظر گرفتن جنس ماگ نکته مهمی برای خرید ماگ می باشد. اگر قصد خرید ماگ برای منزل و محل کار دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از ماگ سرامیکی می باشد.

سفارشی: با طرح وعکس دلخواه شما، هدیه ای منحصر به فرد و خاص

نظرات همیشه کمک میکنه ما تجربه بهتری قبل از خرید یک محصول کسب کنیم از همین رو من اومدم که تجربه م رو بدون هیچ گونه جانب داری با شما به اشتراک بذارم

لیوان درب دار استیل سبک، مقاوم و مناسب برای انواع نوشیدنی های گرم و سرد بوده و به دلیل انتقال سریع گرما بدنه ماگ بشدت داغ می شود که معمولا آن را بصورت روکش دار و دوجداره طراحی می کنند و در شکل ها و سبک های مختلفی وجود دارد.

قیمت ماگ حرارتی در میان انواع دیگر سرامیکی به دلیل خاصیت جادویی و تغییر پذیری آن بالاتر می باشد. اما نسبت این افزایش در مقابل خاصیت آن چشمگیر ??????? ????? نخواهد بود. با این حال بسیاری از شرکت ها و یا همایش ها برای جلب نظر مخاطبین و یابرنامه های تبلیغات وفاداری مشتریان خود از سفارش ماگ حرارتی استفاده می کنند.

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سایز این ماگها در مقایسه با فلاکس کوچک تر و از ماگ های معمولی بزرگتر است و به علت وزن سبک حمل آن نیز راحت تر است.

شخصی: برای نوشیدن چای، قهوه، آبمیوه و سایر نوشیدنی ها در منزل یا محل کار

انواع ماگ حرارتی به شکل‌های مختلفی مثل فنجون، استوانه‌ای، مخروطی و در کل مثل ماگ‌های عادی می‌تونه تولید بشه.

ماگ حراراتی وسیله‌ای جذاب و پرکاربرد است که به شما امکان میدهد نوشیدنی های خود را درون آن را بریزید و در خانه، هنگام مطالعه و محیط کار از آن استفاده کنید و برای نوشیدنی‌هایتان، لیوان مخصوص خودتان را داشته باشید.

Report this wiki page